Meer info! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Noortje Lammers - WaarBenJij.nu Meer info! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Noortje Lammers - WaarBenJij.nu

Meer info!

Door: Noortje

Blijf op de hoogte en volg Noortje

29 November 2007 | Nederland, Helmond

Hej hej (op z'n Zweeds)

Meer info!
Ik vlieg maandag 14 januari om 18:00 vanaf Amsterdam naar Arlanda (Stockholm) waar ik rond 20:00 aan zal komen. Wanneer ik terug kom is nog niet helemaal bekend maar dat zal ergens in mei zijn. Dit omdat ik tussendoor misschien een week naar huis ga. De totale duur van de stage is 16 weken.

Woensdag 16 januari krijg ik een MRSA test in het ziekenhuis. MRSA is een bacterie en als je drager bent kun je er veel mensen mee ziek maken. Dus ff testen lijkt me een goed plan (en dat is ook verplicht daar).

Vrijdag de 18e heb ik een afspraak met mijn stagebegeleidster Helena en maandag is er een introductiedag voor alle buitenlandse studenten uit o.a. Duitsland, Griekenland, Finland maar ook uit Amsterdam en Maastricht! Ik ben benieuwd!

Mijn adres tijdens mijn stage is:
Noortje Lammers
Hillmansgatan 16B
80282 Gävle
Sweden/Zweden/Sverige

(Schroom niet om een kaartje te sturen, dat zou ik erg leuk vinden!! *hinthint*)

Zoals jullie zien heb ik mijn foto veranderd. Deze is nog charmanter als de vorige! Nou dit is een hele agenda geworden. Ik ben nu bezig om alle beurzen en formulieren te regelen en in te vullen. Mijn (gigantische + Engelse) stagewerkplan is in de maak. Ik houd jullie op de hoogte, het begint nu al best spannend te worden!

Liefs, Noortje

p.s. Via deze link zul je over een tijdje foto's kunnen bewonderen: http://noortje-lammers.magix.net

  • 04 December 2007 - 20:22

    Anke:

    Heej Noortje!

    Dankje voor je berichtje! Jij ook heel veel plezier in Zweden! Ik ben erg benieuwd hoe het daar zal zijn qua stage lopen/werken. De cultuur en kou ben jij al beetje gewnet he ;)! Is niet de eerste keer dat jij er heen gaat, maar wel de langste keer denk ik :)!Jij gaat ook in je eentje!Dan zitten we in het zelfde schuitje ;)!Zla wel goed komen he! Ik zal je site in de gaten houden!

    Groetjes, Anke

  • 20 December 2007 - 10:07

    Imke:

    Yo Noorman!

    GOed bezig zeg, met je stagewerkplan.. pff moet nog beginnen en denk niet dat ik de enige ben haha.
    Ik wens jou heeel veel plezier/succes and i'm gonna watch ya!!

    Laks

  • 07 Januari 2008 - 19:41

    Esmeralda:

    Hey Noortje,
    ALvast heel veel succes en plezier daar!
    Geniet ervan...
    Groetjes
    Esmeralda

  • 08 Januari 2008 - 18:44

    Els:

    Hey Noortje
    Ik ga je zeker volgen, lijkt me leuk.
    Kun je daar ook hyven?
    Nou ik zie je zaterdag nog, maken we er nog een mooie wedstrijd van en een gezellig onderonsje erna.
    Ik heb er zin in!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noortje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 20359

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 25 Februari 2015

Nieuw Zeeland

09 Oktober 2010 - 06 November 2010

China

28 Januari 2010 - 14 Juni 2010

Australië

14 Januari 2008 - 19 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: